Категории раздела
Инструментарий [11]
Самодельный инструмент и приспособления облегчающие процесс строительства лодки.
Технологии. [26]
Советы по использованию материаллов, способах "сшивания и склеивания" корпусов, их оклейки, шпатлевки, покраски...
Лодка 4,5 m dinghy. [2]
О лодках сделанных другими мастерами ...
Немного философии... [6]
Мысли об скоротечности бытия, об успеть сделать самое главное, об, что, собственно, есть это "самое главное". Ну и, естественно, о яхтах, походах и т.п....
P.S. [5]
Как- бы "после сказанного", но правильнее будет "после сделанного". В этой категории я размещаю описания доработок к основному проекту в части управления и эксплуатации яхты.
Шурупульки [7]
Небольшие заметки о вещах сделанных мною но не имеющих отношения к основной тематике сайта.
Catboat 16 [6]
Будівництво яхти Catboat 16
Реклама
Здесь Вы можете
скачать
чертежи лодки

• Доступно только
для
зарегистрированных
пользователей


Регистрация | Вход

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Dinghy 4,5 m » Статьи » Catboat 16

Каное своїми руками.

  Ідея створення невеликого човника типу каное виникла доволі давно, але все якось " не доходили руки". А тут просто все чудово співпало: і є де творити, і фанерка на халяву ( пакувальна до основної), і залишки розхідняків...

Невеличка ремарочка:  якщо з різними там дощинками, шурупчиками, шматками склотканини питань не виникло, то на рахунок смоли для склеювання діяв наступним чином: є такий, на мій погляд, чудовий сайт Епоксидна- смола.in.ua , де можна придбати не просто практично все, а буквально ВСЕ для аматорського човнобудування. Там я обрав, для подальшого користування, наступну композицію: смола Epoxy 520, затверджувач Epilox H10- 34 і активний розріджувач ( пластифікатор) S7106.

  А розпочав, як завше, з відтворенні по пам'яті фрагменту ескізу викройки майбутнього засобу пересування. На листі фанери товщиною 3 мм зобразив, щось на зразок креслення 1/4 від необхідного. Решта 3/4 в тій чи іншій мірі дублюють намальований момент. Хто в темі, той зрозуміє, для решти є креслення для вільного гойдання у розділі Free Download .

  Важливою умовою якісного проведення майбутніх каноебудівних робіт є виконання на початковому етапі операції під назвою " зрощування листів фанери методом вусування". Для цього, власне, необхідно виготовити цей самий " вус". Традиційно використовую рубанко- шліфувальну техніку ( більше корисної інформації на сторінці  Зрощування листів фанери.). Далі по технології- склеювання під навантаженням...

  ...і ось на виході шматок фанери розміром 1525х 3005 мм.

  Наступний етап- викреслювання/ вирізання.

  Ну, а далі по технології " стіч & глює" , ну типу зший і склей: спочатку зшиваю кабельними стяжками...

  ...після чого,не порушуючи філософії методу- склеюю.

  Не конкретизую свої дії на цьому етапі по простій причині: щоб не повторюватись. Весь процес мною особисто зафотографований і детально описаний на сторінках:

  Збирання корпусу. Частина 1.

  Збирання корпусу. Частина 2.

  Збирання корпусу. Частина 3.

  Тому просто фото:

  і на першому я ще клею,паралельно інсталюю, так званий, "буртік"...

  ...і на другому фото я все ще клею і, відповідно, " буртік"...

  ... а ось тут я вже перевернувся і зрізаю стяжки...

   Наступні три фото це я обклеюю стрічками склотканини місця зєднань елементів корпусу каное, типу армую. Таким чином я отримую підсилення шва як з середини так і ззовні.

  Переходжу до настуного: чергового перевороту човна ( сміливо можу його вже так називати) і інсталяції ширстрека ( ага! як завернув) по простому вклеювання- привального бруса.

  Брусссс.... звучить страшно, а на ділі це рейочка з січенням 30х 15 мм і довжиною 3200 мм. Почерговість дій наступна: розпираю борти майбутнього каное патиком певної довжини (див. попередні фото), задаючи тим самим необхідний розвал у верхній частині човна, що, в свою чергу сприятиме покращенню таких характеристик плавзасобу як остойчивість і вантажопідйомність.

   Вклеюю замість розпірного патика щось на кшталт юки, книці в районі форштевнів. І ось, вуаля: наступні чотири світлинки:

   Далі знову переворот, обклеювання зовнішньої поверхні суцільним шматком склотканини, легеньке шпатлювання- шліфування і, насамкінець, фарбування у колір морської хвилі!

   А ось це готовий до першого плавання човен!

  На цьому все, дякую!

Категория: Catboat 16 | Добавил: goran (24.09.2016) | Автор: Гичка Руслан W
Просмотров: 3223 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Форма входа
Muzika
R.E.M.





Pink Floyd






Сайт не является коммерческим проектом и носит исключительно информативный характер.
При полном или частичном использовании материалов данного сайта,ссылка на сайт
dinghy45.at.ua обязательна, как на источник информации.
О замеченных нарушениях прав, норм и т. п. оставьте сообщение в "Гостевая книга"

Яндекс.Метрика